tisdag 10 juli 2012

there will come a day for just you and me

Musik
Har varit och övningskört även idag, denna dag var det dock rusningstrafik vilket var mindre roligt, men det gick bra och vi kom hem levande och oskadda. Nu har Helena kommit och vi ska börja förbereda inför en allsångskväll. Dock for jag till stan idag helt i onödan, för det jag skulle ha var slut i min storlek. Har funnit mig ron och laddat in allt till min hårddisk. MEN när de väl var över så självklart så ville inte min dator jobba med mig så när jag skulle göra en fin ominstallation i hela datorn så la den av, fick inte det att funka och har inte fått det än att funka, så imorgon måste jag ta mig i tu med det imorgon och komma med nya fina kloka idéer.
 Detta var ett tag sen, men ett minne som är klart som om de var igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar